.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

رئیس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی از ایجاد یك صندوق صوتی و فكس با اختصاص یك خط تلفن 4شماره‌ای جهت تسهیل ارتباط مردم با نمایندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، "علی افراشته" كه در جلسه غیر علنی غیر رسمی روز دوشنبه مجلس سخن می‌گفت، ایجاد این صندوق را كه با همكاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است را اقدامی بزرگ در مسیر تسهیل ارتباط مردم با نمایندگان توصیف كرد.

به گفته افراشته، با به‌كارگیری این هزینه‌های تماس موكلین با نمایندگان خود در مجلس صفر محاسبه خواهد شد.

رییس سازمان اداری مجلس همچنین از تهیه طرح "اعطای نشان قانون به كارگزاران قانونمدار در دستگاه‌های اجرایی" به عنوان ایده‌ای نو برای تعالی و بهبود خدمات و زمینه سازی ایفای نقش هر چه شایسته‌تر نمایندگان خبر داد.

وی در ادامه تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان در جهت تسهیل انجام وظایف قانونگذاری و نظارت نمایندگان، توسعه خبرگزاری خانه ملت، به منظور ایجاد رسانه‌ای معتمد، سریع و مرجع برای مجلس شورای اسلامی و تمركز كلیه فعالیت‌های اطلاع رسانی در این خبرگزاری را از دیگر برنامه های بنیادی سازمان اداری ذكر كرد.

افراشته در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: علیرغم طرح شایعاتی كه در مورد حقوق و مزایای نمایندگان در سطح جامعه مطرح می‌شود، براساس آخرین بررسی‌ها از حقوق دریافتی نمایندگان و با توجه به مسئولیت‌ها و توقعات جامعه از یك سو و مشكلات ناشی از زندگی در كلانشهر تهران از سوی دیگر و حداقل هزینه‌های زندگی، به جرأت می‌توان گفت دریافتی تعداد قابل توجهی از نمایندگان محترم پایین‌تر از متوسط جامعه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.